style type='text/css'>

Senin, 23 Desember 2013

CPP Bandung Tampang Sampean ada di sini??

Sebagai pembuka yang ini dulu ah lur,... dah pada gede tapi masa kecilnya kurang bahagia kayaknya..hihi

Gak da yang aneh si,tapi biki geli aja ni bulu kuduku....


Iklas mboten to de...le ngekei,hem..hem
Aduuuuh mak,..aku baru iki iso nyekel roti koyo ngene rupane......
Maaaaaak...anakmu iso mumbul.mumbul kie..horeee!!!
Aku mau cium kamu mass.....napa malah gitu sih,tega de ah!
Neg aku ngiler tolong di ulapi yo lur,....lagi nonton prawan ayu kie!!
ojo koyo ngono la.ojo koyo ngono.. pisss aku durung siap bojo loro,hihi
Dungakno anakmu entok prawan maak....wes ra kuat kie.hala hiyung
Durung iso ngedot,...aku nerimo iki sek mak!!
Ase.rehe.reha.rehe,.....(waduh atas bawah maen tu om)
jare ora katot,kie tak katot'e bagian seksi penjaga prawan gelem ra yo??

Ampun mas,ampun di poto.... mangke malah ngajari bocah podo nggragas mas...ampuun
Gini lur..kalo pengen cewek pada nempel,.......
Om,....aku tak nerimo merem bae njeh.wedi bojoku cemburu,bali" ora tumbas'e bakco ko,
Sek mas,ojo di poto sek...aku durung siap posisine,.....sandalku duwur siji kayane
Eman"...... upo siji tak lebok'ane ah.

ada apa dengan kedua orang ini ya tuhan??

Gak dapet yang cibi"..... jadi gini dah lur
mbul.mumbul......ben tambah duwur,...(mas.mas.bukane tambah duwur!! sikil ku mlayu neng ndi??)
bocah.bocah...di kandani malah prengas'prenges,... ojo njajan permen terus yo le??
Ndak bali" di gawani gaman ro bojoku,....ngowo bruwunan godong telo rak meneng...hihi
Ndang copoke le,..ndak bojoku selak weroh,...neg aku,..hehe,rempong deh
Cukup sms'an bae yo mas...ndak konangan kalo kita ada nganu,........!!
kecap entek,iki bae yo lur,.... langsung padang mripate
posisi pas banget deh,...... 10
Jangan sebarkan poto kita ya sayang,....
Iwaku ora kalah gedene ro iwakmu,...om
Dek....ojo tinggalno mas yo,aku tresno karo koe..hihi
Cepet di poto mas,....wes ra kuat ndak nganu iki,
Aku gak homo yo mas,..ojo godani aku,

Sek moto cepetan mas,selak kademen iki ngonku,.....(yang ini mantab lur,terima kasih atas kehadiran dan yang telah menyisihkan sebagian rizqinya untuk membantu keluarga kita yang sedang dilanda musibah banjir neng njowo..purworejo)



Bila ada tuturkata dari blog di atas atau kurang berkenan foto-fotonya hub saya,mohon maaf,hanya ingin menghibur saja..terimakasih

GUYUP ING PARAN RUKUN ING DESO

4 komentar:

Unknown mengatakan...

Whooooaaaa haaaa haaa haaa haaa...jozzz tenan lik sumanto

Unknown mengatakan...

Nganu......potoku lha endi kiye...????????

Unknown mengatakan...

Clingak-clinguk dewekan ora ono sing ngancani komen, halah.....
Kabuuuuurrrttt....m

Unknown mengatakan...

ojo kabur,...tak kancani de,!!